שלב
|
סוג הפעילות
|
הפעולה הנדרשת
|
הערות
|
הערכות לתרגילי החירום המחוזי והארצי
|
הכנת הפורטל הבית ספרי
|
בדיקת המרחבים הכיתתיים – כניסת תלמידים עם סיסמה, בחירת משימה
מתוקשבת לתלמידים. בדיקת קיום מרחב שיח.
|
במידה ואין מרחב שיח שיתופי ניתן ליצור: במסמכים שיתופיים,
בלוח שיתופי, מחברת שיתופית.
(הצעות לשיח שיתופי)
|
תרגיל הערכות מחוזי 21-25/1
|
שיח מקוון
|
קיום שיח מקוון במרחב הלמידה הכיתתי/מקצועי אתר בית הספר
|
|
בחירת פעילות
פדגוגית
מתוקשבת
ו/או
הרשמה
להרצאה מקוונת
|
בחירת פעילות מתוקשבת ממאגר יחידות הוראה מתוקשבות
בסביבת למידה מרחוק שעת חירום/ מספקי התוכן/ יחידת הוראה בית ספרית
|
|
בחירת פעילות לקראת התרגיל הארצי יסודי וחט"ב
כניסה למערכת ההרצאות המקוונות בסביבת למידה מרחוק בשעת
חירום. בחירת הרצאה עבור התלמידים וביצוע תהליך הרשמה על ידי המורה
*תיכון
.1 כניסה למערכת ההרצאות המקוונת בסביבת למידה מרחוק
"צו 8 בחינוך" בחירת שיעור עבור התלמידים וביצוע תהליך -
הרשמה לשיעור על ידי המורה
. 2. וידוא כי התלמידים יודעים להיכנס לכיתה הווירטואלית
בהלימה להנחיות
|
דיווח על ביצוע הערכות בטופס המקוון עד ה-
|
הפעלת בתרגיל 18.2.18
|
השתתפות בהרצאה
מקוונת ו/או הפעלת
פעילות מתוקשבת
|
1.קיום שיח מקוון במרחב הכיתתי אודות הפעילות המתוקשבת ו/או הרצאה מקוונת 2 פרסום פעילות מתוקשבת במרחב הלמידה הכיתתי/המקצועי באתר בית הספר
.3 הפניית התלמידים מהמרחב הכיתתי אל סביבת למידה
בחירום וכניסה להרצאה הנבחרת
|
דיווח על ביצוע התרגיל בטופס המקוון עד
|
|
 Updating...
ĉ פנינה טל, 22 בדצמ׳ 2016, 0:41
|